Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Головні акценти брифінгу міського голови

05.03.2024Головні новини, Життя міста, Міський головаКоширець Світлана

5 березня міський голова Ігор Пальонка провів брифінг для представників місцевих ЗМІ. 

Розпочали з резонансних питань чергової сесії, яка відбулась днями. Передусім журналістів цікавила доля не підтриманих депутатами 27 мільйонів, які передбачались на проведення робіт з облаштування пункту постійної дислокації 100-ї бригади у нашому місті. У 2023 році ці кошти виділялись, однак військовики їх не встигли освоїти. За цей час питання набуло розголосу і, можливо, саме це стало причиною, що депутати обережніше приймали чергове своє рішення. Кошти ці і далі у вільних лишках. А командир бригади запевняє, що готовий знову переконувати і наводити свої аргументи щодо необхідності використання озвученої суми саме на заявлені потреби.

Щодо виділення коштів для ЗРП – дали їх тільки на ремонт КПП. Так вирішили більшість керівників фракцій на спільній нараді під час сесії. Від керівників частини тепер залежатиме, чи переконають вони депутатів таки виділити кошти за іншими двома бюджетними запитами. Я за те, щоб доробити розпочаті вже раніше ремонтні роботи.

Зараз час, коли треба шукати баланс. Виділення коштів військовим, звичайно, має бути першочерговим. Водночас слід закривати і проблемні питання місцевого характеру. Спілкуючись із громадянами міста, зокрема, сім’ями загиблих, бачу, що 85% порушених питань стосуються життя у громаді. Наприклад, сім’ї загиблих просять зробити тротуар на вулиці Ковельській або ж дороги поблизу своїх будинків.

Загалом на сесії були прийняті усі важливі стратегічні рішення. По центру реабілітації для військових експертизу ПКД уже проведено, зараз формується технічне завдання. За інформацією керівниці ТМО, тендер буде оголошуватись наступного тижня. Проведено також експертизу по укриттю ліцею імені О. Цинкаловського. За даним об’єктом обласне управління капітального будівництва буде проводити закупівлю, підтверджено, що у співфінансуванні з нами 50 на 50.

Депутати проголосували за складення повноважень Сергієм Кобою, відповідно до його заяви. Тепер ця політична сила отримала можливість завести у склад іншого свого депутата, який перебуває на місці і працюватиме для громади.

Були питання щодо передачі мавіків. Ми знову закупили 20 мавіків, а також деяке інше обладнання, є відповідне рішення сесії. Будемо передавати їх у 14-ту, 100-ту бригади та ЗРП. Принагідно зазначу, що планую відрядження на Схід у середині березня.

Щодо відкриття приймального відділення. Попередньо підрядник обіцяє завершити роботи до кінця травня.

Подальші дії по «шпилю» на площі Героїв. Зараз будемо виготовляти облікову документацію, адже вона виявилась надто старою. Будемо діяти в межах чинного законодавства про охорону культурної спадщини, чекатимемо на погодження профільного міністерства. Але у планах – все-таки перенести цю пам’ятку з центральної площі міста. Буду робити все для того, щоб на це було затрачено мінімум коштів.

Першочергові роботи на весну. Укладання бруківкою доріжки до 25-го сектору на Федорівському кладовищі (де спочивають полеглі Герої), ремонт двору на вулиці Академіка Глушкова, завершення проведення мереж водопостачання в районі вулиць Володимира Великого – Проскури, ямкові ремонти вулиць. Щодо ряду інших незавершених об’єктів планую зустрітись із керівниками депутатських фракцій, щоби проговорити з ними, що будемо реалізовувати: маємо двори на Луцькій, 101/1, Староостровецькій, Ковельській, 73. В тому числі і сквер Героїв Небесної Сотні.

Щодо створення патрульної поліції. Міська громада має їм запропонувати приміщення з комунікаціями у розрахунку на 50 осіб. Ми зараз його шукаємо. Фінансування поліції буде здійснюватись з державного бюджету.

Про партнерство із Бахмутом та іншими українськими містами. У Бахмуті свого часу дислокувався один із наших військових підрозділів. Міський голова, з яким мав недавно онлайн-зустріч, дуже просив допомогти. Маємо їх підтримати. Адже управління Бахмутської адміністрації розміщені по різних локаціях України і далі працюють, організовуючи різноманітні заходи спортивного, культурно-освітнього характеру тощо. Будемо запрошувати їх і до нас. Підтримую зв’язок із міським головою міста-партнера Коростеня. А Гола Пристань на Херсонщині окупована, доля міського голови нині невідома.  

Рідні загиблих просять встановити у місті куби-банери. Які думки щодо встановлення пам’ятника учасникам російсько-української війни? Поки війна, пам’ятника встановлювати не будемо. Щодо кубів і справді родинами зібрано понад 50 підписів. Профільні управління вже отримали завдання знайти варіанти, де можемо їх розмістити. Переконаний, що це має бути центральна частина міста. Зробимо це обов’язково.

Чи запрацює басейн цього року? Вчора представляв нового керівника ВЦФЗН «Спорт для всіх» Романа Горошкевича, відвідав басейн, спілкувався з підрядником. Він нарікає на нестачу працівників, адже фахівців забирають у Збройні Сили. Але за місяць реально завершити роботи з укладання плитки в чаші басейну, саме ці роботи нині ведуться.

Чи є кандидатури на посаду старости Зарічанського старостинського округу, адже Андрій Самчук написав заяву про звільнення? Нині стоїть гостро питання оптимізації штатів, тому у найближчій перспективі призначати там старосту не планую.

Попередня стаття Продовжено термін прийому пропозицій на конкурс проєктів стосовно дітей та молоді Наступна стаття Інструктори “Тернового поля” проведуть іще одне заняття з підготовки населення до національного спротиву

Пошук

Недавні записи

  • Затверджено методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
  • Родині загиблого полковника Олександра Никитюка вручили державну нагороду
  • У громаді триває інформаційно-роз’яснювальна робота з питань трудових відносин
  • Відбувся захід з обміну досвідом між головами ТГ Володимирського району
  • На містобудівній раді розглянули питання благоустрою на перехресті, де раніше стояв радянський танк
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту