Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Головне з оперативної наради керівників структурних підрозділів

14.03.2023Головні новини, Міський головаДіма

14 березня у Володимирській міській раді відбулась оперативна нарада під головуванням очільника громади Ігоря  Пальонки, під час якої керівники структурних підрозділів виконавчого комітету звітували про виконану роботу та доповідали про стан справ у галузях, які вони курують.

Як повідомила начальник управління соціальної політики Наталія Голюк, цього місяця профінансовано та виплачено допомоги, які були затверджені на засіданні виконавчого комітету міської ради. Профінансовано компенсації виплат для оплати житлово-комунальних послуг сім’ям загиблих учасників бойових дій, виплати для дітей загиблих чи тих, хто перебуває в полоні. Загалом у березні профінансовано всі соціальні допомоги на суму близько 6,5 млн грн. Триває передача сформованих справ та документів до районного управління Пенсійного фонду України. Також за минулий період до управління звернулось близько 25 громадян для отримання довідки ВПО та 12 для отримання допомог.

У ЦПМД збільшилась кількість звернень у зв’язку з захворюваністю на ГРЗ та covid-19. Цей комунальний заклад працює у штатному режимі та продовжує проводити щеплення як дорослого населення, так і дітей. Також триває процес ліквідації відділу охорони здоров’я, – поінформувала головний спеціаліст відділу охорони здоров’я Олена Ткачук.

За інформацією генерального директора КП “Володимирське ТМО” Тетяни Ващук, лікарня завантажена практично на 100%. Минулого тижня у ТМО вперше на Волині було проведено складну операцію, а саме лапароскопічну правобічну геміколектомію. Після відрядження до Сполучених штатів, Тетяна Петрівна перейняла позитивний управлінський досвід та впевнена, що роботи в закладі стане ще більше. Так, уже в червні до Володимира планує завітати делегація американських лікарів для обміну досвідом з нашими медиками.

Тривають напрацювання з отримання дозволів для переведення двох котелень на енергоощадні джерела енергії. Також підприємство проводить підготовчу роботу зі створення тепломережі у центральній частині міста та виведення з експлуатації двох котелень, – розповів директор КП “Володимиртепло” Сергій Коба.

У навчальних закладах громади проводитиметься атестація першого та другого рівня. Тривають перевірки з якості проведення уроків. Сьогодні в одному з ліцеїв міста спільно з нашими педагогами працює представник українсько-шведського проєкту “Підтримка децентралізації в Україні”, – повідомила керівник управління з гуманітарних питань Оксана Бігун.

Інспектори муніципальної варти проводять патрулювання щодо дотримання правил благоустрою у громаді. Так, 3 березня в районі цукрового заводу у складі 3 інспекторів та місцевих жителів було проведено перевірку та зроблено зауваження мешканцям щодо усунення недоліків з утримання прибудинкових територій. Цього тижня така ж робота буде проведена у с. Заріччя. Також проводиться інспектування з дотримання правил дорожнього руху, – поінформував начальник муніципальної варти Віктор Лавринюк.

Комунальники КП “Управляюча житлова компанія” продовжують роботу з кронування та обрізки аварійних дерев, проводять планові ремонтні роботи, усувають аварійні ситуації. На вул. Луцькій, 213 виконано ремонт частини даху, де утворилось затікання. Після проведення повторної перевірки подібної ситуації не спостерігалось. КП “Полігон” працює над плановими дорученнями, виконує щоденне вивезення сміття. КП “Володимирводоканал” сьогодні усуває порив водопроводу у с. Заріччя. Триває експертиза та розробка нових проєктів.

 

На завершення міський голова Ігор Пальонка розповів про нараду під головуванням Президента України, за участю прем’єр-міністра України та інших посадових осіб, де чітко було задано актуальні напрямки роботи місцевого самоврядування, а саме: допомога військовим формуванням та енергобезпека. Міський очільник дав розпорядження керівникам управлінь та установ проаналізувати та надати пропозиції щодо енергомодернізації не лише котелень, а й інших закладів, зокрема сонячними панелями, панелями для обігріву води тощо. Велику увагу в громаді варто приділити безпеці, а це спільні з правоохоронцями заходи зі встановлення камер відеоспостережень.

Після зустрічі з сім’ями загиблих та померлих військовослужбовців та з настанням сприятливих погодних умов міський голова дав доручення здійснити підсипання частини проїзду на кладовищі, а також до кінця весни є спільне бачення щодо оновлення дошки пам’яті загиблих військових на центральній площі міста, адже у воєнний час встановлення меморіалу поки не на часі.

Завдяки настанню сприятливих погодних умов у місті продовжаться заходи з покращення благоустрою, а це механізоване прибирання, ямкові ремонти тощо. Також, не може не радувати те, що наші спортсмени активно виборюють першість на обласних та всеукраїнських змаганнях, тому з настанням тепла маємо забезпечити підживлення та облаштування футбольного поля на стадіоні міста, а також провести аварійний ремонт огорожі, – зазначив Ігор Пальонка.

Попередня стаття Бронза з Японії та інші мистецькі перемоги володимирських учнів Наступна стаття У володимирських спортсменів нові досягнення

Пошук

Недавні записи

  • За 10 днів розпочнеться навчання в університеті третього віку
  • Волинські податківці запрошують представників бізнесу до діалогу з питань застосування РРО/ПРРО
  • Діє програма надання грантів для ветеранів
  • Всеукраїнська інформаційна кампанія “Робота для ВПО”
  • За кошти меценатів оновили пам’ятні знаки в’їзних брам княжого Володимира
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту