11 березня в межах цього проєкту відбулось навчання з кризових комунікацій для працівників Центру надання адміністративних послуг, яке провела психологиня Олена Токарєва.
Під час навчання учасники обговорили алгоритми дій в кризових ситуаціях, як не варто поводитися з клієнтами у кризових станах та як надавачі послуг мають керувати власними емоціями під час роботи. Особливо важливою є комунікація між ними та ветеранами, оскільки це визначатиме якість і доступність підтримки для наших захисників та членів їх сімей.
Навчання відбулось в рамках проєкту «Вдосконалення урядування, орієнтованого на громадян на Волині», реалізація якого відбувається у Володимир-Волинській громаді. Для цього створено комісію співпраці при виконавчому комітеті Володимирської міської ради та напрацьовано план дій задля забезпечення підтримки ветеранів та формування нової ветеранської політики у громаді. Мета проєкту – узгоджене та прозоре прийняття рішень з розробки інструментів владно-громадської комунікації та взаємодії у громаді.
Проєкт «Вдосконалення урядування, орієнтованого на громадян на Волині» реалізовує Волинський Інститут права у партнерстві з Агенцією регіонального розвитку “Прибужжя” за підтримки HOVERLA / проєкт USAID в Україні.


