На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України створено новий електронний сервіс “Електронна трудова книжка”, завдяки якому громадяни в подальшому зможуть переглядати відомості про свою трудову діяльність за будь-який час.
У “Електронній трудовій книжці” інформація відображається про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця.
Для громадян це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески.
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 №1084 затверджено Порядок обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Застраховані особи та роботодавці зможуть надавати інформацію про трудову діяльність у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованих електронним підписом.
У разі втрати паперової трудової книжки, користувачам веб-порталу ПФУ в подальшому не потрібно витрачати час на відновлення даних.
Скористатися електронним сервісом можна наступним чином:
- увійти до особистого кабінету на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- ліворуч наявне меню “Комунікація з ПФУ”;
- перейди на вкладку “Надання скан-копій трудової книжки”;
- окремо долучити підготовлені скан-копії кожної сторінки трудової книжки як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками трудової книжки як PDF-файл;
- відправити заяву на відпрацювання до Пенсійного фонду України.
Заява буде опрацьована працівниками Пенсійного фонду України, які проведуть оцифрування сканованої трудової книжки, що в подальшому дозволить призначати громадянам пенсію в автоматичному режимі.