Відтепер сервіс електронних звернень доступний у всіх 54 громадах Волині.
«Питання е-демократії сьогодні дуже важливе, хоча ці процеси складні, адже у нашій країні війна. Однак, попри ті труднощі, які ми зараз переживаємо, громади Волині продовжують впроваджувати цифрові рішення», – зазначає заступниця голови облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Вікторія Левчук.
Наша Володимир-Волинська міська територіальна громада не є винятком.
Мешканці громади можуть подати своє звернення онлайн без особистого візиту до управління ЦНАП.
Для того, щоб подати е-звернення до виконавчого комітету міської ради через сайт громади, потрібно:
- Перейти на сайт громади .
- Обрати модуль «Електронні звернення» або ж натиснути «Контакти».
- Зазначити у зверненні прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання.
- Написати суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги (обов’язково), можна прикріпити фото, скан.
- Зазначити номер телефону та електронну адресу, на яку надійде відповідь від виконавчих органів міської ради.
Або скористайтесь чат-ботом “СВОЇ”
- Відкрийте чат-бот “СВОЇ”.
- Оберіть розділ ️ “Я + влада”.
- Оберіть розділ “е-Звернення”.
- Користуючись підказками чат-боту, подайте звернення.
Приєднатися до чат-боту”СВОЇ” можна за посиланням або за QR-кодом нижче
Муніципальний чат-бот СВОЇ реалізовано для Володимирської міської ради за підтримки Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), яка впроваджується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Швейцарії.