Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Декларацію та ліцензію з пожежної безпеки можна оформити онлайн

17.03.2023Малий та середній бізнес, ОголошенняДіма

Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 № 440 “Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки” (із змінами) (далі по тексту – Порядок) удосконалено процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а також надано можливість суб’єкту господарювання подавати декларацію в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.

Також новою редакцією п. 9 Порядку, визначено, що опрацювання та реєстрація декларації здійснюється через портал електронних послуг ДСНС і через Єдиний державний веб-портал електронних послуг.

Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг (https://poslugy.gov.ua/), зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС (https://e-services.dsns.gov.ua/) або Платформу Центрів Дія на офіційному вебсайті (https://center.diia.gov.ua/).

Згідно з Постановою удосконалюється процедура подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а також надається можливість суб’єкту господарювання подати декларацію в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.

У зв’язку із початком збройної агресії російської федерації (далі – рф) та для мінімізації ризиків економічній безпеці держави від рф, Державна служба України з надзвичайних ситуацій обмежила доступ до порталу електронних послуг (далі – портал) у зв’язку із тим, що певна інформація про суб’єкта господарювання з порталу знаходилась у публічному доступі.

На сьогодні ДСНС України та Головне управління надають (безпекова ситуація дозволяє) адміністративні послуги щодо реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єктів господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, як через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, так і у паперовому вигляді.

Що потрібно знати про Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки та відповідальність за недостовірність даних або неподання:

  1. За своєю природою декларація відповідності є нічим іншим, як документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). У такий спосіб суб’єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру.
  2. Декларація відповідності заповнюється самим суб’єктом господарювання та подається для реєстрації адміністратору або територіальному органу ДСНС. Територіальний орган ДСНС повинен зареєструвати її або надати обґрунтовану відмову у реєстрації. Форма декларації затверджена постановою Кабінету міністрів України від 05.06.2013 року №440 (зі змінами ПКМУ №80 від 14.02.2018).
  3. Хто і коли може не подавати декларацію відповідності:
    – суб’єкт господарювання у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду; – суб’єкт господарювання у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту; – орендар об’єкта нерухомості (особа, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
  1. Чи всі суб’єкти господарювання повинні подавати разом із заповненою декларацією позитивний висновок експертизи (оцінки) протипожежного стану об’єкта?
    Ні, лише суб’єкти господарювання з високим ступенем прийнятного ризику повинні подавати такий висновок. При цьому слід пам’ятати, що оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.
  2. Декларацію можна подавати особисто в центрі надання адміністративних послуг, в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, або надсилати поштою рекомендованим листом. При цьому, у випадку надсилання поштовим відправленням, підпис фізичної особи – підприємця засвідчується печаткою такої фізичної особи, а у разі відсутності печатки – декларація засвідчується нотаріусом; підпис керівника юридичної особи засвідчується печаткою юридичної особи.
  3. Існує законодавча колізія щодо строку реєстрації поданої декларації відповідності.
    Так, Порядком подання та реєстрації передбачено, що декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом протягом 5 робочих днів з дня її надходження (пункт 6). Водночас Кодексом цивільного захисту України передбачається, що декларація реєструється дозвільним органом протягом десяти робочих днів з дня її надходження (абз. 2 ч. 4 ст. 57).
    Враховуючи, що Кодекс як Закон України має вищу силу у системі нормативно-правових актів аніж постанова Кабінету міністрів України (що є підзаконним актом), то варто керуватися саме положеннями Кодексу, а отже, брати за орієнтир строк реєстрації у 10 робочих днів.
  4. Чи надсилання декларації означає її автоматичну реєстрацію? Чи перевіряється фактичною перевіркою правильність та правдивість вказаних у ній даних?
    Якщо декларацію подано чи оформлено з порушенням установлених вимог, дозвільний орган відмовляє у її реєстрації та повертає суб’єкту господарювання для доопрацювання. При цьому, посадова особа ДСНС або її територіальний орган перевіряють відповідність поданої декларації виключно відповідно до правильності її заповнення згідно з встановленою формою. Правдивість же вказаних у декларації даних при реєстрації не перевіряється, однак може бути перевірена при здійсненні планового або позапланового заходу нагляду (контролю). У випадку виявлення невідповідності фактичних обставин зазначеному у декларації, її реєстрація може бути скасована.

Яка загрожує відповідальність? Передбачену законом відповідальність за правдивість даних, зазначених у поданій декларації, несуть особи, які її подали.
Відповідно “Кодексу України про адміністративні правопорушення” суб’єкти господарювання які подали неправдиві відомості у декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки несуть адміністративну відповідальність передбачену ст. 164 що тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17000,00 грн. – 34000,00 грн), та згідно зі ст. 175/2 здійснення господарської діяльності без поданої декларації тягне за собою накладення штрафу – від 150 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550,00 грн. – 3400,00 грн).

Попередня стаття Педагоги-організатори вивчали нові методи роботи з обдарованими дітьми Наступна стаття У Володимирі попрощались із захисниками Володимиром Бойком та Віктором Майоренком

Пошук

Недавні записи

  • Відбувся семінар-практикум на тему базової психологічної допомоги
  • У Володимирі “Ладомир” гратиме проти “Динамо”
  • У міській раді обговорили початок реставраційних робіт історичного музею та музичної школи
  • Відбулись торги щодо продажу права оренди земельної ділянки біля Новосілок
  • Стартував конкурс, за яким ветерани можуть отримати 1,5 мільйона гривень на відкриття та розвиток бізнесу
Березень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Соціальний захист населення
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту