Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Брифінг у міського голови та оперативна нарада

27.06.2018Головні новиниadminvvmr2

На оперативній нараді, що відбулась традиційно у виконавчому комітеті міської ради у вівторок, начальник пенсійного управління Лариса Величко проінформувала, що спеціалістами проводяться перерахунки пенсій громадянам. В середньому розмір пенсій збільшився орієнтовно на 58 грн., наступне таке підвищення очікується у грудні 2018 року.

Міський голова Петро Саганюк дав ряд доручень відповідним відділам та управлінням щодо підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років, підготовки установ освіти до нового навчального року тощо. Інформацію про ефективність роботи системи відеонагляду по місту найближчим часом озвучить начальник управління ЖКГ і будівництва Віктор Фіщук. Також мер звернувся до служби “Автодору” щодо пришвидшення нанесення розмітки на вулиці Луцькій.

Після наради Петро Саганюк відповів на запитання журналістів під час щотижневого брифінгу:

Газета “Слово правди”. Сьогодні сесія міської ради. Вона якимось чином пов’язана з ОТГ?

Ні, сьогодні відбудеться пленарне засідання чергової сесії міської ради. Але одне з питань – про реформу в галузі медицини. Вирішуватиметься питання про створення комунального підприємства первинної ланки медицини. Депутати, та й керівництво лікарні до кінця не визначились, яким воно має бути – міським чи міськрайонним. Питання складне, тому, думаю, що треба ще часу для вивчення всіх можливостей.

Газета “Слово правди”. Рівно місяць залишився до відзначення 1030-річчя міста. Як йде підготовка?

Завдань дуже багато. Тривають будівельні і ремонтні роботи в скверах біля ресторану “Дружба”, біля історичного музею, в парку “Слов’янському” – там буде капітально відремонтовано центральні доріжки, проведено освітлення. Культурно-розважальна програма готується відповідними відділами і управліннями на чолі з моїм заступником Ларисою Куліковою.

Газета “Слово правди”. Що зі стоянкою біля церкви Різдва Христового? Її планують робити?

Так, це питання суспільнозначиме. Стоянка необхідна, як мешканцям міста, так і церкві, адже там можна було б паркувати авто і прихожан. Але проблема полягає в тому, що облаштовувати її, тобто капітально ремонтувати, а значить –  освоювати кошти бюджету, – можна лише на земельній ділянці, що перебуває у комунальній власності. А частина цієї землі перебуває в постійному користуванні церкви. Парафіяльна рада Собору надіслала лист з проханням про облаштування стоянки, але передати її назад в комунальну власність бажання не має.

Інтернет-видання “Район.Володимир-Волинський”. Днями в ЗРП були представники влади з інших районів Волині, які зголосилися допомагати армії. Як наше місто долучається до цієї справи?

Ця військова частина закріплена за Володимир-Волинською міською радою  та районною держадміністрацією на правах підшефної Указом Президента. Тому ми всіляко допомагаємо і підтримуємо військовослужбовців. От і сьогодні на сесії міської ради буде запропоновано до розгляду питання щодо виділення 200,0 тис. грн. на ремонт гаражів ЗРП.  А вцілому намагаємось ніколи не відмовляти командуванню військових частин, що дислокуються у місті, у їхніх проханнях.

 

 

 

Попередня стаття Інформація про міський бюджет за період з 18 червня по 23 червня 2018 року Наступна стаття Володимирська молодь відправилась до німецького міста-партнера Цвіккау

Пошук

Недавні записи

  • На стадіоні у Володимирі розпочався Чемпіонат України з пара стрільби з лука
  • Розпочались засідання постійних депутатських комісій
  • Відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, спорту і міжнародного співробітництва
  • Володимир-Волинська громада була представлена на Міжнародній конференції з відновлення України в Римі
  • Чи може роботодавець оштрафувати працівника за порушення трудової дисципліни?
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту