Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Брифінг міського голови: фінансування «Центру освіти», інвестиції та перевиконання бюджету

11.05.2021Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

Міський голова Ігор Пальонка зустрівся із представниками місцевих ЗМІ під час щотижневого брифінгу, аби відповісти на важливі питання, що стосуються життя громади.

– Початкові класи ліцею «Центр освіти» фінансуватимуть із місцевого бюджету. У скільки це обійдеться громаді? (Слово правди)

– Ми проводили попередню робочу зустріч за участю фінансистів, депутатів, начальника відділу освіти та керівництва навчального закладу, під час якої обговорили цю ситуацію. Зважаючи на численні звернення та клопотання батьків, вирішили узяти початкові класу ліцею на місцевий баланс, що обійдеться нам орієнтовно у 2 мільйони гривень на рік. При чому заробітну плату педагогічним працівникам забезпечуватиме освітня субвенція. На мою думку, потрібно зберегти початкову школу на базі цього навчального закладу, ставши міській раді її засновником. Тим паче, що згідно освітньої реформи наповненість класів має бути не більше  24 учнів, а зараз у багатьох школах міста класи уже переповнені. Тож будемо обговорювати з депутатами створення окремої юридичної особи, яку в майбутньому  об’єднаємо із дитячим садком, під час чергового засідання сесії.

– На оперативній нараді йшлося про ремонт першого поверху  стоматполіклініки.  Що саме планують відремонтувати і скільки це коштуватиме бюджету?  (Волинська газета)

– Більш докладно на це питання зможе відповісти директор стоматполіклініки. Проте мені відомо, що в ході ремонту буде забезпечена доступність маломобільних груп населення, зокрема облаштують пандус, котрий відповідатиме усім нормам.

– Перша половина травня була насичена на свята, але знаємо, що комунальникам та багатьом іншим службам довелося працювати над наведенням порядку у місті, зокрема на кладовищах. Чи виникали якісь проблеми? ( АТМ Володимир)  

– Були проблеми із несанкціонованими сміттєзвалищами, які ми виявили та ліквідували із залученням великої кількості техніки, з наданням котрої допомогли місцеві підприємства. Щодо кладовищ, то хочу подякувати комунальним службам, адже їхні працівники виконали роботу відмінно та оперативно. Щодо інших служб, то особливих проблем не виникало ані з водопостачанням, ані з механізованим прибиранням міста. Є певні недоліки у косінні трави, проте протягом найближчих днів надолужимо згаяне за довгі вихідні дні і виправимо цю ситуацію.    

– Чи є інформація щодо продовження асфальтування вулиць, зокрема Устилузької? Коли вже туди повернуться підрядчики? ( АТМ Володимир)  

– Мав розмову із представником польської сторони близько трьох тижнів тому, під час якої йшлось про те, що роботи буде відновлено у травні. На вихідних проїжджав Устилузькою і бачив, що техніку уже починають звозити до в’їзду у місто. Найближчим часом проведемо перемовини із підрядником і з’ясуємо, яка там наразі ситуація. Щодо інших робіт по асфальтуванню, то вони уже закінчені на вулицях Незалежності та Сагайдачного і наразі займаємось документацією на капітальний ремонт вулиці Павлова, аби вже у цьому місяці оголосити тендер. Оголошено також тендер на асфальтування вулиці Озерної у селі Заріччя. Переконуватиму депутатів виділити кошти на ремонт кількох бічних вулиць, мешканці яких самі виготовили ПКД.

– Є нарікання мешканців щодо стану дерев у парку Гагаріна, адже чимало  з них всіяні омелою. Чи планується якась чистка цих дерев? (Володимир Медіа)

–  Будемо залучати спеціалістів-екологів, котрі нададуть фахову рекомендацію щодо цього питання.

– У місті майже місяць працює інспектор з паркування. Скільки за цей час водіїв було оштрафовано і що це принесло бюджету громади? (Волинська газета)

– Протягом першого місяця своєї роботи інспектор проводив лише роз’яснювальну роботу з водіями, адже право на складання адмінпротоколів він матиме після завершення відповідного навчання в обласному центрі.

– Останнім часом багато говориться про інвестиції, а чи є якісь реальні кроки у впровадженні інвестиційної програми? І чи матиме перспективи індустріальний парк, котрий також повинен був залучити інвесторів у наше місто? (Слово правди)

– Продовжуємо впроваджувати проект по вітровій станції, яку інвестор планує побудувати на території сіл Ласків, Вощати і Суходоли. Наразі знаходимось на стадії виділення землі під станцію, але перед цим схему планування має бути затверджено на містобудівній раді в ОДА. Щодо індустріального парку, то тут ситуація двояка, адже ми проаналізували скільки таких парків працює в Україні і виявилось, що з 40 створених на папері, реально працює не більше двох. Тож нині обмірковуємо доцільність подальшої роботи у напрямку створення індустріального парку. Тим паче, що на цій території є проблема відсутності мереж, що викличе незручності у майбутнього інвестора. Тому однозначного рішення поки що не маємо, але консультуватимусь щодо цього питання у Міністерстві розвитку громад під час найближчої поїздки до Києва.

– У місті планувалось будівництво житлових багатоповерхівок…. (Слово правди)

– Дійсно, задуми зведення нових багатоповерхівок у місті є, наразі вони на стадії перемовин. Зокрема, є домовленість власника території колишнього консервного заводу з потужним обласним забудовником щодо зведення на цьому місці цілого мікрорайону. Думаю, що на найближчій сесії міськради уже буде щось представлено. Іще кілька нових багатоповерхівок з’явиться на вулиці Драгоманова неподалік «червоної» школи. Власником цієї земельної ділянки є підприємець Сергій Ковальчук.

– У порівнянні з минулим роком, місцевий бюджет перевиконано на 40 відсотків. Що цьому сприяло? (Слово правди)

– На це вплинуло два чинника – до міста доєдналась Зарічанська сільська рада, котра має гарні фінансові показники, другий це те, що наша бригада, на жаль, перебуває на Сході, тому отримуємо високе ПДФО із заробітної плати військовослужбовців. Також наші найбільші підприємства – птахофабрика і «Гербор» вчасно сплачують податки.

– Повертаючись до теми історичного музею, таке враження, що ця будівля зачарована, адже усі ремонтні роботи стоять на місці… (Слово правди)

– Попередньо йшла мова про те, що перш, ніж братись за фасад, маємо відремонтувати дах будівлі, який протікає. Ці роботи було завершено іще до Великодніх свят. Виділено кошти на документацію ремонту фасаду, а також закладено кошти на ремонт двох кімнат музею. Найближчим часом займемось пошуком підрядників. А по фасаду є проблеми, оскільки будівля є пам’яткою архітектури. Тому це питання курує профільний заступник, який слідкує за тим, аби дотримувались усіх норм законодавства. А процес цей доволі тривалий у часі.

– Провели ряд конкурсів на заміщення вакантних посад у міській раді, відбудеться іще ряд, а коли уже можна буде стверджувати, що оновлений повний склад команди приступив до роботи? (Слово правди)

– Плануємо завершити реорганізацію апарату міськвиконкому до липня цього року.

– Асфальт біля нещодавно засипаного підземелля продовжує просідати. Що плануєте з цим робити? (Володимир Медіа)

– На сесію буде винесене питання щодо виділення коштів на дослідження цього провалля, а саме виготовлення відповідного проекту, на підставі якого тут працюватимуть археологи. Поки що поставили на цьому місці обмежувачі руху для транспорту, аби автомобілі сюди більше не змогли заїхати.

Попередня стаття Графік проведення конкурсів на заміщення вакантних посад (12 травня) Наступна стаття Відбулось засідання комітету з моніторингу реалізації та оновлення Стратегії розвитку громади

Пошук

Недавні записи

  • Чим займається Уповноважений Верховної Ради України з прав людини?
  • Попереджають про відсутність водопостачання у Суходолах
  • Відбулось засідання комісії з соціальних питань
  • Розраховуйтесь безпечно при безготівкових та онлайн-платежах!
  • На обласній спартакіаді володимирські депутати посіли 2 місце
Травень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту