Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Березневе засідання виконкому: обговорили заходи з упровадження реформ у освітній галузі

21.03.2018Головні новиниТетяна Ізотова

21 березня міський голова Петро Саганюк провів чергове засідання виконавчого комітету міськради, в ході якого було обговорено питання проведення першочергових заходів щодо реалізації в місті освітньої реформи у 2018 році. У своєму виступі начальник управління освіти, молоді і спорту В’ячеслав Петрук зазначив, що нововведення стосуватимуться найперше початкової школи: нові держстандарти початкової освіти орієнтуватимуться на формування компетентностей, передбачається навчання через гру, дослідження та проектну діяльність, набір до школи здійснюватиметься відповідно до територіальної прив’язаності, перейдуть до 12-річної освіти, а через чотири роки першачки набору 2018-2019 навчального року вступатимуть до гімназій на п’ятирічне навчання, після якого здобуватимуть ще три роки освіту у ліцеях або професійних закладах. Що стосується цьогорічного набору до школи, то до 6 міських закладів надійшло 454 заяви від батьків, що на два десятки більше, ніж минулоріч, діти будуть розподілені у 18 перших класів (на один більше, ніж торік). 6,4 % заяв надійшло від мешканців сусідніх ОТГ, втім, лише з Зарічанською тергромадою владнали питання повернення витрат міському бюджету на фінансування освіти сільських діток. А ось міських дітей не прийматимуть до школи-інтернату. Батькам майбутніх першокласників пропонують отримувати освітні послуги у ЗОШ №5, там же для їхньої зручності діятиме «школа повного дня», на базі якої дітям забезпечать заняття у гуртках та секціях.

Нові вимоги постануть і до створення освітнього середовища, тож для шкіл міста буде придбано додаткову комп’ютерну техніку, обладнання та меблі, однакові для усіх закладів. Відповідну до вимог «Нової української школи» перепідготовку і підвищення кваліфікації вчителів початкових класів  та викладачів іноземних мов у 1-4 класах  розпочато. Особлива увага – розвитку інклюзивного навчання, забезпечення доступу до отримання необхідних знань дітей з особливими освітніми потребами.

Усе б нічого, та от задекларована урядом реформа зарплат вчителів затягується, вже на цей час нестача коштів на забезпечення всіх гарантованих державою виплат по місту становить 11,5 мільйона гривень. Численні звернення до всіх вищих інстанцій дають сподівання, що потрібну субвенцію з держбюджету таки виділять і дофінансують нестачу коштів, але обіцяють це зробити лише у другому півріччі року.

Серед доручень, які висловив міський голова у обговоренні цього питання, були такі, що стосувались повернення заборгованості з ОТГ на фінансування освіти, виплати зарплат вчителям, освоєння коштів на ремонти закладів освіти з залученням місцевих підрядників, аби і податки повертались у міський бюджет. Крім того, Петро Саганюк заборонив приймати до гімназії більше одного класу первачків, адже заклад і так перевантажений, а ще зауважив, що надто багато школярів намагаються скористатись послугами репетиторів, а ґрунтовні знання діти мали б отримувати безпосередньо у школі.

Далі було розглянуто майже три десятки питань та прийнято рішення, що врегульовують різноманітні сфери господарювання та життєдіяльності міста. Так, фінансові плани комунальних підприємств міста на 2018 рік затверджено з умовою публікації звітів про їх виконання на міському офіційному сайті. Встановлено тарифи на проїзд у громадському транспорті в розмірі 4 гривні (для дітей зробили винятки: у період з 1 вересня по 31 травня до 21.00 години – 2 гривні, а в період літніх канікул – 3 гривні), а от внесену під час громадського обговорення нових тарифів пропозицію щодо встановлення у маршрутках електронних приладів обліку пасажирів вирішили  ще вивчити. Також затверджено коефіцієнт співвідношення кількості пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, перевезених окремими перевізниками.

Крім того, членами виконкому встановлено режим роботи магазину «Дочки-синочки», який діяв у місті давно, але переїхав у інше приміщення, розглянуто ряд індивідуальних звернень громадян  з майнових та житлових питань, у зв’язку з кадровими змінами внесено відповідні зміни до кількох комісій, рад тощо, надано повноваження зі складання протоколів у справах  про адміністративні правопорушення новому працівнику муніципальної варти, визначено одноразові грошові допомоги жителям міста за їхніми зверненнями. Третина питань виконкому традиційно стосувалась рішень у сфері захисту прав дітей, звично відбулось щоквартальне затвердження плану роботи виконкому, а також ухвалено рішення, яке не так часто вносять на розгляд виконавчого комітету – стосується воно порушення клопотання про відзначення державною нагородою України мешканця міста, відзначити просять автора та виконавця Сергія Шишкіна. Погоджено надання послуг у сфері розваг на території міста луна-парку на Великодні свята, згоду на продовження  договорів оренди на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, один дозвіл на розміщення зовнішньої реклами у місті  скасовано на прохання самого підприємця, кільком об’єктам нерухомого майна присвоєно адреси  та затверджено містобудівну документацію

 

 

 

 

Попередня стаття Година Землі – 2018 присвячується економії електроенергії Наступна стаття Міні-ярмарок вакансій для КП “Полігон”

Пошук

Недавні записи

  • Мешканців, які безкорисно роблять добро, привітали з Міжнародним днем волонтера
  • Відбулась оперативна нарада міського голови з керівниками структурних підрозділів
  • Збиралась комісія з питань освіти та культури
  • Військовослужбовці у госпіталях смакуватимуть печивом від володимирських господинь
  • Міський голова провів особистий прийом громадян
Грудень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Безоплатна правова допомога
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Герої не вмирають
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Некролог
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Правова допомога
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • Центр соціальних служб
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту