Результати аналізу свідчать, що найбільше в своїх зверненнях у І кварталі 2021 року громадяни порушували питання житлово-комунального господарства.
Про це поінформувала директор Володимир-Волинського центру надання адміністративних послуг Алла Троць.
Так, кількість звернень, у яких порушувались питання ЖКГ, становить 199 таких документів. Громадяни піднімали проблеми, які стосувалися технічного стану покрівель житлових будинків, ремонту доріг, перевірки мереж зовнішнього освітлення на віддалених вулицях міста та територіальної громади, заміни застарілих електроопор, висадження та видалення дерев, благоустрою прибудинкових територій.
Також надходили звернення щодо якості надання комунальних послуг та їх оплати, надання дозволу на продовження договору найму житла, виділення місць паркування, скарги щодо конфліктів між сусідами (затоплення квартир, дотримання порядку на прибудинкових територіях при спільному користуванні).
Проблеми житлово-комунального господарства піднімалися у 27 колективних зверненнях.
На другому місці – питання соціального захисту населення (123 питання). Найбільш актуальним для жителів громади стало отримання матеріальної допомоги у зв’язку з перенесеною хворобою COVID- 19 (76 звернень), призначення, перерахунок субсидії та соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям (36 звернень). Піднімались теж питання роботи соціального таксі, обслуговування одиноких пенсіонерів територіальним центром, зубопротезування пенсіонерів.
У своїх зверненнях громадяни також порушували такі питання, як призначення пенсії, працевлаштування, діяльності підприємств та установ, аграрної політики і земельних відносин, освіти та науково-технічної діяльності, екології та природних ресурсів.
Загалом протягом першого кварталу 2021 року до виконавчого комітету надійшло 573 звернення: на особистий прийом до посадових осіб звернулись 138 осіб, від установ вищого рівня (“гаряча” урядова лінія) надійшло 25 звернень, 28 звернень отримано через засоби електронної пошти (та через офіційний сайт), подано 388 письмових звернень.
Аналіз дотримання виконавцями термінів розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію для недопущення порушення вимог чинного законодавства проводиться щотижня, – інформує Алла Троць.