logo-vvmr_n
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Герої не вмирають!
    • Туризм
    • Міста партнери
    • Стратегія розвитку міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Європейська інтеграція
    • Статут територіальної громади м. Володимира-Волинського
    • Паспорт міста
    • Громада дружня до дітей та молоді
    • Відеогалерея
  • Міська рада
    • Міський голова
    • Депутати міської ради VII скликання
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
    • Депутати міської ради VIII скликання
    • Постійні комісії міської ради VII скликання
    • Постійні комісії міської ради VIII скликання
    • На допомогу депутату
    • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
    • ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
      • Антикорупційне законодавство України
      • МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
      • Повідомити про корупційне правопорушення
      • Відомості про результати розгляду повідомлень від викривачів про конфлікт інтересів чи неетичну поведінку депутатів міськради та посадових осіб місцевого самоврядування
      • Куди поскаржитись на корупційне правопорушення чи правопорушення, пов’язане з корупцією?
    • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
    • Регламент Володимир-Волинської міської ради VIIІ скликання
    • Контакти
    • Кодекс етики
  • Виконавчий комітет
    • Інформація та контакти
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Громадський бюлетень
      • Державний реєстр виборців
      • Регламент роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради
    • Графік прийому громадян
      • Відділ культури та туризму
      • Управління архітектури
      • Управління освіти, молоді та спорту
      • Фінансове управління
      • Управління соціального захисту населення
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • ЦНАП
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Карта доступності для маломобільних груп населення
      • Вакансії міста
        • АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ
        • АРХІВ ПРОВЕДЕНИХ КОНКУРСІВ
    • Бюджет
      • Міський бюджет
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
        • Виконавчий комітет Володимир-Волинської міської ради
        • Фінансове управління
        • Управління освіти, молоді та спорту
        • Управління житлово-комунального господарства і будівництва
        • Управління соціального захисту населення
        • Відділ культури і туризму
        • Володимир-Волинське ТМО
        • Відділ охорони здоров”я
      • Інститутам громадянського суспільства
        • Оголошення і розпорядження про проведення міського конкурсу програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, стосовно дітей та молоді, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
        • Врегулювання конфлікту інтересів
        • Рішення і протоколи комісії
        • Звіти за результатами щоквартального моніторингу
      • Володимир-Волинське управління Державної казначейської служби України Волинської області
        • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення міста
      • Інформація управління соціального захисту населення
      • РЕЄСТР територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них
    • ЖКГ
      • Комунальне господарство
      • Комунальні підприємства
      • Тарифи на ЖКП
        • ЕНЕРГОРИНОК
      • Житлова політика
      • Повідомлення про наміри здійснити зміни діючих тарифів на КП
      • Аналіз фінансових планів
      • Державна підтримка енергозбереження
      • Інформація моніторингу
      • Угода мерів
      • Реєстр жилих приміщень
    • Інформація від установ
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
        • Розпорядження
        • ПРОТОКОЛИ комісії з питань ТЕБ та НС
      • Управління ПФУ
        • Інформує
      • Головне управління статистики у Волинській області
        • Статистика
      • Центр зайнятості
        • Інформація (вакансії)
      • Володимир-Волинський ОРВК
        • Інформація ЗСУ
      • Володимир-Волинська ОДПІ
      • Відділ РАЦС Володимир-Волинського
      • Володимир-Волинське відділення поліції
    • Освіта, культура та спорт
      • Освітні заклади
      • Заклади освіти
      • Управління освіти
      • Заклади культури
      • Молодіжний кредит
      • Спорт
      • Молодіжна рада
      • Результати конкурсної комісії на заміщення вакантної посади директора Володимир-Волинського ЦПРПП
      • Конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства “Туристично-інформаційний центр”
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
        • Інформація
      • КП “Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги”
      • КП “Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання”
      • КП “Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка”
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Промисловість
      • Малий та середній бізнес
      • Купуй володимир – волинське
      • Транспортне сполучення
      • Енергозбереження
      • Ринок праці
      • Торгівля і сфера послуг
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам
      • Інвестиційний портал
      • Карта інвестеційних можливостей
      • Рейтинг прозорості інвестиційного сектору 100 найбільших міст України
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Міжнародне співробітництво
      • Кредитний рейтинг
      • ПУТІВНИК ІНВЕСТОРА
      • Земельні відносини
      • КОМУНАЛЬНЕ МАЙНО
        • Оголошення для потенційних орендарів комунального майна
    • Підприємцям
      • Новини
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • “Володимир-Волинський ФПП “Бізнес-центр”
      • Зустрічі молоді з успішними підприємцями
      • Як відкрити власний бізнес
      • Співпраця влади та бізнесу
      • Захист прав споживачів
      • Онлайн-платформа «Дія.Бізнес»
      • Державна програма «Доступні кредити 5-7-9 %»
      • Ідеї для мікро-бізнесу. Практичні поради
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету міської ради
    • Нормативні документи
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проєкти рішень виконавчого комітету міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
        • Архів 41-ї позачергової сесії міської ради сьомого скликання
        • Архів проєктів рішення 1-шої сесії міської ради 8-го скликання
        • Архів проєктів рішень другого пленарного засідання першої сесії міської ради восьмого скликання
        • Архів проєктів рішень міської ради другої позачергової сесії
        • Архів проєктів рішень міської ради третьої позачергової сесії
        • Архів проєктів рішень четвертої чергової сесії міської ради
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету міської ради
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
      • Інформація про регуляторну діяльність
      • Звіт про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами
      • Регуляторні акти
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Проєкти регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Нормативні документи
    • Рішення міської ради
      • Рішення міської ради п’ятого скликання
      • Рішення міської ради шостого скликання
      • Рішення міської ради сьомого скликання
      • Рішення міської ради восьмого скликання
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Ставки податку
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми міста
      • Очищення влади
      • Статут територіальної громади міста
      • Володимир-Волинський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Новини
      • ЗМІ про нас
  • Відкриті дані
  • Місцеві вибори 2020
  • COVID-19

Алла Троць розповіла про найбільш популярні послуги ЦНАПу в 2020 році

01.03.2021Головні новиниЩесюк4 Андрій

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради працює з червня 2013 року. Затверджений перелік послуг, які надаються через ЦНАП, є динамічним і постійно актуалізується.

Про роботу центру надання адміністративних послуг за 2020 рік розповіла його директорка Алла Троць.

“У нашій державі успішно проводиться реформа адмінпослуг і ми усі є частиною цих змін. Тому основним завданням центру є своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг населенню – саме те, чого потребують громадяни і з чим вони щодня звертаються до нас.

 

У 2020 році ми змушені були змінити звичний ритм життя під впливом пандемії  коронавірусу “COVID-19″. В умовах епідеміологічної ситуації у державі центр частково припинив свою роботу, були введені обмеження і щодо прийому громадян. Із 22 травня 2020 року почали надавати послуги в повному обсязі, але з максимальною дезінфекцією, із дотриманням усіх можливих антивірусних процедур, адже впродовж дня до нас звертається понад 100 громадян”, – зазначає Алла Троць.

Окрім питань надання адміністративних послуг, до ЦНАПу активно звертаються за консультаціями у різних сферах життя. З урахуванням консультацій, оформлення вхідного пакету документів на адміністративну послугу, отримання результату (вихідного пакету документів) до ЦНАПу у 2020 році надійшли 14766 звернень. Було надано 9833 адміністративні послуги, 761 усних консультацій, опрацьовано 1176 звернень громадян.

Загалом у ЦНАПі найбільш активно оформлюють послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання та оформлення довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи. З початку 2020 року такі послуги отримали 5228 заявників, що в сумі складає 60 % від загального обсягу оформлених адміністративних послуг. 

У 2020 році здійснено 1034 державної реєстрації нерухомого майна, тож ця послуга займає другу сходинку за популярністю. Крім того, у ЦНАПі надають так звані “швидкі послуги” – це “Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно”, що здійснюється безпосередньо адміністратором під час звернення заявника за одне відвідування. Таких звернень надійшло 641.

Третя  група популярних послуг  – оформлення та видача біометричних паспортів. Усього за звітний період оформлено 1086 паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон, що становить 12% від загальної кількості звернень. Послуги з вклеювання фото до паспорта громадянина України отримала 251 особа.

Популярними залишаються послуги управління Держгеокадастру у місті Володимирі-Волинському. У 2020 році опрацьовано 594 таких звернення. 

Як уже зазначалось, перелік послуг, що надається у ЦНАПі, є динамічним. Так, у 2020 році рішенням виконавчого комітету його доповнено послугами соціального характеру – це допомога по вагітності та пологах та призначення одноразової допомоги при народженні дитини. Оскільки Міністерство соціальної політики підтримало інтеграцію адмінпослуг соціального характеру, робота із залучення адміністративних послуг продовжується і уже у 2021 році доповнена ще 32 їх видами.

Також ЦНАП активно долучився до запровадження інноваційних послуг 2020 року. Перша інновація – це 2 послуги в 1 заяві: ІD-14 – оформлення і видача паспорта громадянина України із безконтактним електронним носієм вперше особі з 14 до 18 років із одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (присвоєння ідентифікаційного коду). Всього з травня 2020 року надано 189 таких послуг.

Друга інновація – 9 послуг в 1 заяві: єМалятко – комплекс послуг, що включає проведення державної реєстрації народження дитини, визначення походження новонародженої дитини, визначення новонародженої дитини до громадянства України, призначення державної допомоги при народженні дитини, допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, реєстрацію дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому, реєстрацію дитини в електронній системі охорони здоров’я. Реєстрацію місця проживання дитини можна оформити при отриманні свідоцтва про народження дитини у ЦНАПі. У 2020 році надано 5 таких послуг. 

Ефективна  робота ЦНАПу полягає не тільки в якісному наданні безпосередньо адмінпослуги, але й в якісному обслуговуванні. Останнє включає в себе і задоволення потреби, наприклад, у виготовленні копії документів або здійсненні платежу за отримання адмінпослуги. У приміщенні встановлено термінал “ОщадБанку”, де громадяни можуть здійснити платіж. Активно використовується заявниками сервіс онлайн-платежів, що надаються банками. В таких випадках адміністратори здійснюють перевірку оплати адмінпослуги через державний сервіс перевірки платежів “check.gov.ua” послуга ксерокопіювання у приміщенні ЦНАП надається КП “Інформаційно-розрахунковий центр”. 

Для оцінки роботи адміністраторів центру в приміщенні встановлено скриньки, де відвідувачі можуть залишити відгук. У вільному доступі є книга відгуків та пропозицій. Усі зауваження, висловлені відвідувачами, та їх причини аналізуються на виробничих нарадах колективу. За рік роботи в такому оцінюванні взяли участь 1517 відвідувачів.

“Нам є і далі куди рухатись, розвиватись, є бачення і плани, які хочеться втілювати в життя для розбудови нашого ЦНАПу. Найперше і найбільш термінове завдання – здійснити усі необхідні організаційні заходи щодо забезпечення прийому усіх жителів територіальної громади та повноцінної роботи територіального підрозділу.

 

Актуальним питанням та вимогою часу є забезпечення можливості надання послуг онлайн, вивчення питання та організація створення “Кабінету користувача”, в якому можна отримати консультацію без відвідин ЦНАПу, перевірити підготовлені документи для отримання послуги.

 

Вивчаючи кращі практики роботи, ми повинні рухатись вперед, враховуючи вимоги та виклики сьогодення. Ми змінюємось і стаємо кращими. З командою однодумців, які готові працювати на результат, реально втілити усі проєкти”, – резюмує Алла Троць.

Попередня стаття Чергові перемоги юних вихованців дитячої музичної школи на міжнародних конкурсах Наступна стаття Епідситуація щодо захворюваності на COVID-19 станом на 1 березня

Пошук

Недавні записи

  • Митець з Володимира-Волинського Анатолій Бойко встановив два нових світових рекорди
  • Зміни в організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги
  • Насіба Мірзоєва – переможниця конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань кадрової роботи
  • Управління соціального захисту населення інформує про нарахування соціальних допомог
  • Теплоенерго у Володимирі розпочинає масштабну підготовку до наступного опалювального сезону
Квітень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Casinology

Володимир-Волинський. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького 5 Володимир-Волинський
+38 (03342) 3-57-01
+38 (03342) 3-57-07
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Структурні підрозділи
  • Інвесторам

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту