Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

На квітневому засіданні виконавчого комітету говорили про фінансові справи у місті

19.04.2018Головні новиниТетяна Ізотова

19 квітня міський голова Петро Саганюк провів чергове засідання виконавчого комітету міської ради, в ході якого було підведено підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2018 року. Як прозвітувала начальник фінансового управління міськвиконкому Тетяна Шибирин, план власних доходів виконано на 115 відсотків (при плані 30 166,6 тис.грн. до бюджету міста надійшло 34 769,6 тис. грн.). Відповідно, понад план отримано 4,6 мільйона гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року власні доходи загального фонду зросли на 8,6 відсотків або на 2753,0 тис.грн. По платі за розміщення коштів міського бюджету на депозиті надійшло 294,9 тис.грн.  Видатки загального фонду за 3 місяці року профінансовано на 96 % до уточнених планових призначень на звітний період: при плані –132129,2 тис.грн., профінансовано – 126724,1 тис.грн.

Крім того, начальник фінуправління зазначила, що за звітний період УДКС проведено передачу з загального фонду міського бюджету державному бюджету реверсної дотації в сумі 2,34 млн.грн, а загалом за цей рік міському бюджету доведеться сплатити у держказну 9,3 мільйона, що втричі більше ніж торік.

В ході обговорення бюджетних справ міський голова Петро Саганюк поставив запитання щодо фінансування об’єднаними територіальними громадами і районом територіального медичного об’єднання, на що почув відповіді, що кошти, перераховані із цих бюджетів використовуються виключно на утримання фельдшерсько-акушерських пунктів та амбулаторій загальної практики сімейної медицини у селах району.

  • А як же лікування жителів сіл у лікарні? 25 тисяч людей мешкають в районі, в тергромадах. Вони отримують лікування у поліклініці, стаціонарі. Минулого року місто спрямувало на розвиток ТМО 11 мільйонів гривень, скільки дали громади? У цьому році ми вже виділили 300 тисяч гривень на придбання ліків, на цій сесії розглядатимуться чергові видатки на ТМО. Я за те, щоб усі були здорові, але крім міського є інші бюджети – робіть розрахунки та виставляйте громадам, – дав доручення начальнику фінансового управління та головному лікарю ТМО міський голова. Про виконану роботу вони повинні будуть відзвітувати на травневому засіданні виконкому.

Крім того, Петро Саганюк доручив підтягнути виконання бюджету по двох пунктах, по яких плани наповнення казни не були виконані на 100%, слідкувати за використанням та освоєнням коштів. В цілому ж, зазначив міський голова, бюджет наповнюється непогано, 15% перевиконання принесли додаткових 4,6 мільйона гривень. Але коштів не завжди вистачає – насамперед нестача стосується державних субвенцій, які надходять на оплату праці педагогам та медпрацівникам. Відповідно на рік на ці виплати потрібно додаткових 11 та 8,5 мільйона гривень. Тільки-от на цей час на численні звернення до уряду та міністерств з цього приводу міська влада отримує практично однакові відписки: законом не заборонено дофінансовувати нестачу державних коштів з місцевого бюджету…

Серед інших питань, з приводу яких були ухвалені рішення виконавчого комітету, – реалізація спільного Проекту «Відкрите Місто: посилення участі громадян  у розвитку місцевої громади», присудження премій «Творча обдарованість» учням та педагогічним працівникам дитячої музичної художньої шкіл, встановлення режиму роботи окремих закладів торгівлі та сфери  послуг, задоволення звернень громадян з житлових питань. Крім того, в ході засідання на баланс управлінню водопровідно-каналізаційного господарства було передано водопровідну мережу до вулиці Броварної, при розгляді питання міський голова Петро Саганюк наголосив управлінню ЖКГ та будівництва міськвиконкому на грейдеруванні та благоустрої вказаної вулиці.

Традиційними для кожного засідання виконкому є питання захисту прав дітей (таких у цей день було 5) та соціальної підтримки громадян. Так, було прийнято рішення про надання грошової допомоги сім’ям, що виховують двох і більше дітей з інвалідністю віком до 18 років, фінансову допомогу громадським організаціям на здійснення ними статутної діяльності, виплату допомоги на поховання, а також надання  грошових допомог до Дня Чорнобильської трагедії.

У майновому блоці засідання ухвалено згоду на приватизацію державного житлового фонду жителю міста – пільговику, продовжено договори  оренди на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу та на розміщення зовнішньої реклами, надано дозвіл  на  укладення та розірвання договорів оренди нежилих приміщень, затверджено містобудівну документацію, присвоєно об’єктам нерухомого майна адреси.

Попередня стаття До уваги роботодавців та претендентів на отримання роботи! Наступна стаття Чий заклад найдружніший до малюків?

Пошук

Недавні записи

  • Скорботний день у громаді: відбулося прощання із полеглим Захисником Віталієм Ковальчуком
  • Володимир попрощався із Героєм Володимиром Оліферчуком, який понад рік вважався зниклим безвісти
  • На засіданні Ради безбар’єрності обговорили проблемні питання та покращення доступності у Володимирі
  • Стійкість у дії: у Володимирі провели психологічні тренінги для фахівців казначейства
  • Спортивна звитяга Волині: нагородили громади, ДЮСШ і спортивні товариства за здобутки 2024 року
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту