14 березня перший заступник міського голови Володимира-Волинського Ярослав Матвійчук провів у Луцьку нараду щодо подальшого ремонту багатостраждальної вулиці Ковельської, яка ще з осені минулого року в усіх на слуху. Як уже не раз наголошувалося, реконструкція вулиці, на яку, на умовах співфінансування з міського, обласного та державного бюджетів, було виділено близько 6 мільйонів гривень, мала завершитися в стислі строки, чого підрядником виконано не було. Що ж до якості ремонтних робіт на Ковельській, то вона, на превеликий жаль, стала приводом не лише для обурення всіма жителями Володимира-Волинського, а й предметом недобрих жартів, як про саму вулицю, так і про тих, хто її ремонтував – підприємство «Аміла».
Як відомо, замовником робіт із реконструкції Ковельської була «Служба автомобільних доріг» у Волинській області на чолі Анатолієм Посполітаком. Відтак, коли стало зрозуміло, що якість проведених підприємством «Аміла» робіт, дуже м’яко кажучи, залишає бажати кращого, а про дотримання строків виконання робіт годі й мріяти, міська влада на чолі з Петром Саганюком та депутат Верховної Ради України Ігор Гузь, який сприяв виділенню державних коштів на ремонт Ковельської, забили на сполох. Бо хоча насправді вони стали заручниками ситуації, адже, не будучи замовниками робіт, не мають дієвих важелів впливу на виконавців цих робіт, саме від них жителі міста вимагали й вимагають розібратися в ситуації й виправити її.
Власне, на відновлення робіт на Ковельській міська влада й жителі Володимира-Волинського розраховують вже з настанням перших весняних теплих днів. Які ж плани щодо цього виношують в «Службі автомобільних доріг» у Волинській області, перший заступник міського голови Володимира-Волинського Ярослав Матвійчук та помічник народного депутата Ігоря Гузя Андрій Бокоч прямо запитували в начальника управління інфраструктури Волинської ОДА Івана Мирки та заступників начальника «Служби автомобільних доріг Волині» Михайла Антоняна та Михайла Кінаха.
-Ситуація надзвичайно складна, – відзначив під час розмови Ярослав Матвійчук. – Йдеться не тільки про завершення робіт, а й про те, що левову частку зробленого «Аміла» мусить переробити, адже те, що бачимо на Ковельській зараз – неприпустимо. До вас, як замовників цих робіт, та представників установи, яка має якість цих робіт контролювати, у нас є конкретні запитання. По-перше, цікавлять конкретні строки відновлення робіт на Ковельській. По-друге, кошти, на які вони будуть проводитися. По-третє, ким і як ці роботи проводитимуться. Сподіваємося на конкретні відповіді й ще більш конкретні дії, адже злощасний ремонт нашої Ковельської й так отримав розголос на всю країну, а фірма, яка його проводила, – не менш голосну славу, щоправда, не дуже добру. Очікуємо на дієве й результативне виправлення ситуації.
Відповідати на запитання Михайло Антонян почав із того, яким чином «Аміла виграла тендер на виконання робіт по Ковельській. За його словами, під час оголошення тендеру на ремонт автошляху «Львів-Радехів-Луцьк» до його учасників були виставлені надзвичайно жорсткі умови, після чого «Службу автомобільних доріг» звинуватили в дискримінації, й навіть відкрили за її фактом кримінальне провадження. Відтак, коли оголошувався тендер на ремонт Ковельської у Володимирі-Волинському, «Служба автомобільних доріг», ймовірно, налякана попередніми подіями, жорстких вимог до учасників тендеру не ставила. Як результат, виграла тендер «Аміла» лише завдяки тому, що вказала найнижчу вартість своїх послуг. Що ж до ресурсів, людських і технічних, за рахунок яких збиралася робити реконструкцію, то так до сьогоднішнього дня й незрозуміло, на що вона розраховувала.
-Так вийшло, на жаль… – прокоментував ремонт Ковельської у нашому місті заступник начальника «Служби автомобільних доріг» з будівництва Михайло Антонян. – Але ми маємо вже більше 10 гарантійних листів від «Аміли» з запевненнями в тому, що вона все виправить. І вона мусить це зробити, інакше подальша діяльність у сфері ремонту та будівництва доріг для неї буде вкрай проблематична, якщо взагалі можлива. Можу додати лише, що коли «Аміла» відновить роботи, то вони проводитимуться під нашим жорстким контролем. Фінансуватимемо ті роботи ми, за рахунок коштів, які так би мовити, не були освоєні в минулому році.
Крім того, Михайло Антонян теж називає «Службу автомобільних доріг» заручниками ситуації. Бо, мовляв, якщо розірвуть угоду з «Амілою», бажаючих працювати на умовах, на яких укладено попередній договір, може й не знайтися. Йдеться, передусім, про ціну, а відтак, і про правову колізію, яка може виникнути навколо ситуації. Що ж до відновлення робіт на Ковельській, то замовник робіт має намір відновити їх у квітні.
Під час розмови Ярослав Матвійчук наголосив також на тому, що в «Аміли» брак технічних потужностей для виконання необхідних робіт. На що отримав відповідь: вона, продовживши роботи з ремонту, братиме необхідну техніку в оренду.
Ще однією несподіванкою під час зустрічі стала інформація про те, що довгоочікуваний дороги державного значення «Устилуг-Луцьк» розпочнеться тільки в 2018 році, а цьогоріч «Служба автомобільних доріг» планує лишень провести тендер на ремонт цієї дороги…
Найпершим результатом зустрічі стала домовленість про те, що 16 березня представники «Служби автомобільних доріг» проведуть виїзну нараду у Володимирі-Волинському, побачать злощасну Ковельську, й, можливо, навіть матимуть нагоду поспілкуватися з обуреними володимирчанами, й передусім, відповісти на їхні запитання: віч-на-віч, як замовник послуг із її користувачами…