Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбулось чергове засідання виконкому

25.01.2024Виконавчий комітетКоширець Світлана

25 січня міський голова Ігор Пальонка провів чергове засідання міськвиконкому, на розгляд якого було винесено 44 питання порядку денного.

Про роботу зі зверненнями громадян звітувала заступниця начальника Центру надання адміністративних послуг Юлія Крижановська. У 2023 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1400 звернень, що на 302 більше, ніж торік. Громадяни порушили 1458 питань. Найчастіше вони стосувались роботи комунального господарства, транспорту та житлової політики (707 звернень). На другому місці за кількістю – питання земельних відносин (372). Третя група актуальних питань пов’язана із соціальним захистом населення (174).

Міський голова закликав посадовців не зволікати з розглядом звернень громадян, не чекати прописані законом 30 днів, а, за можливості, реагувати оперативно.    

Члени виконкому розглянули проєкти рішень стосовно організації громадських робіт, а також затвердження трудової повинності та залучення працездатних осіб до виконання суспільно корисних робіт у 2024 році. Начальниця місцевої філії Волинського центру зайнятості Наталія Уколова принагідно зазначила, що оплата таких робіт цього року буде здійснюватись у розмірі 1,5 мінімальної заробітної плати. Є уже 9 осіб, які займатимуться плетінням сіток у громадській організації «Крила матері».

На засіданні внесено зміни до бюджету громади на 2024 рік, проголосовані напередодні профільною комісією. Відповідно до наказу Волинської військової адміністрації, запропоновано взяти на доходи і видатки 152 тис. 286 грн субвенції з обласного бюджету на пільгове обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Затверджено проєктно-кошторисну документацію на капітальний ремонт площі Героїв, як того вимагає законодавство з регулювання містобудівної діяльності. Ігор Пальонка наголосив, що у бюджеті 2024 року ніяких коштів на реконструкцію площі не виділялось, під час війни її в жодному разі не ремонтуватимуть.

Прийнято кілька рішень про безоплатну передачу: майна для ЦНАПу та туристично-інформаційного центру, мультимедійної продукції за проєктом «Готський шлях: спільна історична реконструкція та віртуальна подорож в минуле» на баланс історичного музею, приладів обліку теплової енергії та вузлів комерційного обліку води комунальним підприємствам «Володимиртепло» та «Володимирводоканал» відповідно. На баланс КП «Полігон» буде передано автомобіль Citroen Jumper, отриманий як гуманітарна допомога від німецьких партнерів з Цвікау.

Одне з рішень стосувалось визначення терміну прийому навчальними закладами заяв про зарахування дітей у перші класи – з 1 лютого по 31 травня. Окремим рішенням внесено деякі зміни до закріплення територій обслуговування закладами загальної середньої та дошкільної освіти. Проголосували на виконкомі також за порядок організації гарячого харчування для дітей пільгових категорій.

Згідно з отриманими зверненнями, після висновку спеціальної комісії, надано дозвіл на видалення дерев на території окремих домогосподарств чи установ. Міський голова Ігор Пальонка нагадав, що на місце старих дерев навесні слід висадити нові.

Проголосовано і проєкт рішення «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО у Володимир-Волинській міській територіальній громаді». Згідно зі змінами у законодавстві, тепер права на компенсацію за розміщення внутрішньо переміщених осіб не матимуть кровні родичі переселенців.

На засіданні прийнято також низку рішень у сфері соціального захисту громадян, зокрема, виплати грошових допомог чи компенсацій, а також щодо питань, які стосуються захисту прав дітей. Усі рішення детально опрацьовані днями на відповідних комісіях.

Попередня стаття Порядок денний чергового засідання виконавчого комітету Наступна стаття Розпочався прийом заявок на здобуття Премії Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді у розбудові України

Пошук

Недавні записи

  • Досягнення володимирських спортсменів за минулі вихідні
  • Міський голова провів особистий прийом громадян
  • Актуальний перелік вакансій у місті та районі
  • Центр рекрутингу Сухопутних військ пропонує вакансії!
  • Відбулися засідання комісій із соціальних питань
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту