Міський голова Ігор Пальонка відповів на запитання журналістів під час щотижневого брифінгу.
На цій сесії було багато питань, значна частина з них спірні і не прості. За що особисто Ви переживали на сесії? (“БУГ”)
- Найперше ми хвилювалися, щоб витримав заряд планшетів. Так, були не прості питання, але в цілому я задоволений – переміг здоровий глузд. Рішення приймалися на користь громади – те, що нам потрібно, те, чого давно чекали люди. Далі стоїть завдання, щоб швидше використати ті кошти, які ми виділили. Зараз є питання якнайшвидшого оголошення тендерів, бо це процедура досить тривала. Можливо деякі керівники зволікають із цим, бо не впевнені, чи лишаться на посадах. Але я ще раз нагадаю, що ми повинні діяти в інтересах громади.
А хто лишиться на своїх посадах? (“Володимир Медіа”)
- Усі, хто відповідає вимогам до вакансії, можуть подавати документи і на конкурсній основі поборотися за право зайняти посаду начальника в апараті міської ради. Документи почали приймати. Наразі я не маю інформації скільки подано заяв, цим питанням займається керуюча справами.
Згідно депутатського запиту Тетяни Дьоміної щодо земельної ділянки у парку Слов’янському, яка знаходиться у трьох охоронних зонах, має бути створена комісія з обстеження законності забудови і подальшої її долі. Прокоментуйте це, будь ласка. І ще цікавлять роботи на валах. (“БУГ”)
- Ми виділили гроші на ексгумацію, підписуємо рішення сесії і направляємо в обласну раду, яка і має виділити гроші на ексгумацію. Щодо «Пузатої хати» буде створена комісія, щоб вивчити питання законності будівництва, законності виділення землі. Ця інформація буде надана для розгляду депутатам.
Якщо вона незаконно побудована, а напевно так воно і є, то чи є вірогідність, що її знесуть? (“Володимир Медіа”)
- Ми працюємо в законодавчому полі. Всі рішення і дії наші мають відповідати чинному на сьогодні законодавству. У даній комісії буде юрист, щоб висновки і рішення відповідали закону. Якщо будуть значні і глобальні зауваження, факти, що таки це будівництво є незаконним, то всі рішення будуть прийматися виключно у правовому полі.
Ринок, що стоїть під валами, також псує вигляд і справляє не найприємніше враження. Чи розглядаєте ви можливість перенесення ринку? (“Володимир Медіа”)
- Ринок ми зараз не чіпаємо, роботи потрібно планувати планомірно. Питання ми вивчаємо, працюємо локально, бо деякі торгові точки розширилися під самісінький вал. Але кардинальні рішення не на часі.
Ви говорили про аудит комунальних підприємств, але на сесії говорили, що він не відбудеться. Яка причина? (“Володимир Медіа”)
- Ми ведемо перемовини з державною аудитслужбою. Готуємо зараз документи на «Водоканал», КП «Полігон» і «Теплокомуненерго» – коли дослідимо ці підприємства і будемо бачити ризики по фінансових операціях, то тільки після цього будемо залучати аудит. Аудит вартує грошей, а ми і самі можемо частину роботи зробити.
Розпочались скорочення у лікарні, людям потрібно шукати роботу. Яка ситуація з працевлаштуванням наразі? (“Володимир Медіа”)
- Я вже торкався цієї теми, бо до мене надзвичайно часто звертаються мешканці у пошуках роботи. Така ситуація склалася, бо закрився кордон, а раніше люди могли поїхати на заробітки, щоб забезпечувати родину. Ситуація в місті дуже непроста. Минулого тижня мав розмову з керівництвом птахофабрики, яка значно забезпечувала робочими місцями. Зараз там мінімальна кількість вакансій на робітничі професії. Керівники інших установ міста також констатують, що вакансій майже немає.
- Щодо ситуації в лікарні. Ми повинні думати про розвиток закладу. Основна функція закладу – якісне медичне обслуговування, на що виділяє кошти НСЗУ. З 1-го червня буде змінене джерело фінансування, тому керівництво лікарні повинне працювати на випередження, щоб потім додаткові виплати не лягли на місцевий бюджет. Не скорочують лікарів, але оптимізація штату – це вимушений крок, який не відобразиться на якості надання медичних послуг.
Постійно в мережі люди жаліються на величезні черги на фільтрі ЦПМД, що і хворі, і здорові – всі в одному приміщенні. (“Твій Володимир”)
- У профільного заступника Андрія Гудима сьогодні запланована зустріч з керівництвом ТМО, первинки і начальником відділу охорони здоров’я щодо даного питання. Про результат цього візиту він проінформує громадськість через засоби масової інформації. Хоча керівник первинки стверджує, що вони діють згідно чинних документів і у них все дотримано.
У Львові трапилася жахлива трагедія, коли через погано зачинений люк загинула дитина. Чи проводяться у Володимирі перевірки безпечності люків? (“Княжий град”)
- Був випадок на Ковельській, мені про нього написали у повідомленнях на офіційній сторінці, що люк трішки просів після зими, – ми оперативно відреагували. Керівники комунальних підприємств моніторять стан люків, які знаходяться на їхньому балансі. Кричущих фактів немає. Громадськість можу просити, щоб інформували про такі аварійні люки безпосередньо нас на офіційній сторінці міста чи моїй.
Волонтери-зоозахисники б’ють на сполох щодо зафіксованих випадків отруєння безпритульних тварин. Я вже задавала питання щодо притулку, коли Ви говорили щодо можливості спільного притулку з Нововолинськом. Але які заходи можливі на цей час? (“Місто вечірнє”)
- Ми виділили кошти по програмі на стерилізацію безпритульних тварин. Шукаємо приміщення, у якому тварини зможуть перебути після цієї операції. Щодо притулку рішення не прийняте – ми з Нововолинськом це питання проговорюємо, але чи зможемо ми його утримувати поки питання відкрите.
Вкотре на сесії звучить проблема реконструкції площі. (Володимир медіа)
- Архітектором були розроблені певні проєкти візуальної реконструкції, але громадськість наполягає, що вони не відповідають потребам міста і баченню самих містян. Тому на цій сесії була підтримана пропозиція про оголошення конкурсу з призовим фондом. На нього подати свої проєкти зможуть архітектори зі всієї країни. Їхні конкурсні заявки будуть цікавими і перспективними для нас тоді, коли вони будуть фінансово зацікавлені у виграші. На прикладі інших міст бачимо, що є багато варіантів реконструкції молодими архітекторами.
- Для нас лишається відкритим питання пам’ятників і монументів. Учасники АТО, сім’ї загиблих та причетні ГО висловили своє неухильне бажання щодо місця розташування майбутнього пам’ятного знаку – навпроти РБК. Будемо запитувати про це громадськість, вивчати ці питання. Але архітектори, подаючи конкурсну заявку мають врахувати і такий не простий нюанс.
Висловіть власну думку: знімати чи залишати пам’ятники в центрі? (“Володимир Медіа”)
- Я людина публічна, тому власну думку з цього питання триматиму при собі, щоб не впливати. Архітектори подаватимуть пропозиції, серед яких будемо обирати. Громадськість буде дискутувати, бо є категорично різні думки з цього приводу.
Що наразі відбувається у приміщенні колишньої типографії? (“Володимир Медіа”)
- У цього приміщення є власник. Після зустрічі і розмови з ним я повідомлю громадськість. Якщо там справді розгортається якесь підприємство – це ж добре. Але в будь-якому разі, хочу відвідати дане приміщення, а потім вже щось коментувати.
В місті анонсують концерт української співачки. Виступ має відбутися на початку квітня у міському палаці культури. Ви щось про це знаєте, чи дійсно ви дали згоду на проведення такого заходу в умовах карантину? (“Володимир. Район”)
- Згоди на цей захід не давали. В умовах карантину він не відбудеться.
У парку Гагаріна вільно курсують автівки. Вже навіть невеличку автотрасу проклали. Як збираєтесь з цим боротися? (“Володимир. Район”)
- Попереднього тижня встановили знаки, які мали би бути там встановлені вже давно. Будемо приймати рішення яким чином обмежити доступ автівок на територію парку.
Муніципальна варта. Ця структура “проїдає” гроші міського бюджету, чи все-таки заробляє? Можна почути кілька прикладів. (“Володимир. Район”)
- На сьогоднішній день муніципальна варта не заробляє гроші. Ми хочемо її переформатувати, для цього внесли зміни в положення, додавши деякі повноваження, щоб вони могли не тільки слідкувати за порядком, а й грамотно складати протоколи за його порушення. Цим вони також будуть наповнювати бюджет. На цій сесії внесли зміни в Положення, зараз ці зміни реєструються у реєстратора. Після цього варта вже офіційно матиме право складати протоколи за певні порушення.
Місто залишається без кінотеатру? (“Володимир Медіа”)
- Ви були присутні на сесії і чули й бачили всю ситуацію від перших осіб. Ми всі за те, щоб бізнес, який ведеться в місті, працював прозоро, сплачуючи податки. Конкретно цей підприємець, котрий надає послуги там, зареєстрований у Нововолинську і платить там єдиний податок. Нам від роботи даного закладу в бюджет не поступає нічого – нуль. Тобто говорити про те, що заклади, котрі функціонують на даній території, наповнюють міський бюджет не є правильним.
- Ми будемо вести перемовини. Спілкуватимемося з депутатами, щоб діяти максимально в інтересах громади. Але і власника даних усіх споруд, орендаря земельної ділянки ми будемо переконувати діяти згідно чинного законодавства.
Ви вже розповідали про ремонт бігових доріжок на стадіоні «Олімп». А чи є в планах заміна сидінь на трибунах? (“Володимир Медіа”)
- Коли планували бюджет, виділяли кошти на доріжки окремим лотом, в на ремонт трибун – окремим. Тобто, ми хочемо замінити крісла, наскільки дозволять виділені кошти. Попередньо запланували 500 тисяч гривень на облаштування трибун – думаю, що один сектор зробимо. Але у майбутньому нам потрібно стадіон доробити до належного рівня, бо, у порівнянні з сусідніми навіть містами, ми значно відстаємо. Насамперед потрібно подбати про комфорт спортсменів, які тут займаються та рівень змагань, які можна проводити.
Діти, які ходять до 2-ї школи та ДЮСШ через парк «Гагаріна», ходять в непогоду – болотом. Чи можливо там продумати пішохідну доріжку. (“Володимир Медіа”)
- Ви знаєте, що з приводу території цього парку досі тривають суди. Є рішення суду, що будь-які будівельні роботи та роботи з реконструкції даного парку заборонені. Ми самі бачимо необхідність влаштування там комфортної доріжки, але представники єврейської спільноти звертаються, щоб ми нічого в парку не змінювали. Обдумуємо, як краще вчинити.