23-го січня у Володимир-Волинській міськраді відбулося засідання виконавчого комітету під керівництвом міського голови Петра Саганюка.
На засіданні розглянули 20 питань порядку денного. Члени виконкому прийняли рішення щодо фінансових планів комунальних підприємств міста, режиму роботи окремих закладів торгівлі та сфери послуг, затвердження містобудівної документації, присвоєння об’єктам нерухомого майна адреси, надання дозволу на укладення, продовження та розірвання договорів оренди нежилих приміщень, надання грошової допомоги жителям Володимира-Волинського тощо.
Підтримано проєкти рішень, що стосуються питань захисту прав дитини та інтересів дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
Про роботу із зверненнями громадян у 2019 році розповіла директор Центру надання адміністративних послуг Алла Троць. З її слів, за 2019 рік надійшло 1360 звернень, що на 198 менше, ніж за 2018 рік.
За формою надходження отримано:
- поштою – 715 звернень;
- на особистому прийомі міського голови та заступників – 462;
- від кабінету Міністрів України (Урядова гаряча лінія) – 133;
- через інші органи державної влади – 15:
- засобами електронної пошти – 35.
За видами звернень, визначених Законом України “Про звернення громадян”, у 2019 році домінували заяви (клопотання) – 97 % від загальної кількості звернень.
Звернення за суб’єктом становили:
- індивідуальні – 1280;
- колективні – 72;
- анонімні – 8.
Як повідомила Алла Троць, найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (246), від інвалідів І-ІІІ груп, учасників та інвалідів війни та бойових дій (104), безробітних (20), багатодітних сімей, одиноких матерів (32).
“Питання роботи зі зверненнями громадян є індикатором нагальних проблем мешканців міста, тому у виконавчому комітеті вжито заходи, якими створено необхідні умови для реалізації жителями конституційного права на звернення. Розпорядженням міського голови затверджено графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету. Прийом здійснюється щоденно, графік прийому доведений до відома громадян через засоби масової інформації.
У 2019 році міським головою проведено 28 особистих прийоми на яких прийнято 229 громадян. Заступниками міського голови проведено 116 особистих прийомів”, – відзначила директор Центру надання адміністративних послуг.
Також у виконавчому комітеті функціонує поштова скринька “Листи міському голові”, на яку надійшло 3 звернення від жителів міста. Крім того, працює цілодобова телефонна лінія за номером 3-57-01, на яку надійшло 18 звернень.
За характером порушених питань звернення стосувалися комунального господарства і житлової політики, земельних відносин, соціального захисту, містобудування та архітектури, освіти, економічного розвитку та торгівлі, сім’ї та молоді, праці та заробітної плати, екології та природних ресурсів.
До колективних звернень долучився 1341 житель нашого міста. У більшості це мешканці багатоквартирних будинків, які піднімали питання щодо ремонту покрівель, під’їздів, систем водопостачання, водовідведення та теплопостачання, облаштування прибудинкових територій, облаштування місць для паркування автомобілів біля житлових будинків, ремонту дорожнього покриття вулиць, забезпечення надання послуг КП “Житлова управляюча компанія”, КП “Володимир-Волинськтеплоенерго”, облаштування скверів міста, видалення дерев.
Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” забезпечено функціонування електронної пошти для відправлення письмових звернень громадян post@volodymyrra.gov.ua та впроваджено спеціальну форму “Електронне звернення ”.