У Володимирі-Волинському розглянули проекти громадських організацій щодо дітей та молоді
26 жовтня відбулось засідання конкурсної комісії з розгляду програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства стосовно…
Відповідно до рішення міської ради від 16.11.2017р. № 21/12 «Про міську комплексну цільову програму розвитку освіти, молоді та спорту в м. Володимирі-Волинського на 2018-2022 роки» щорічно проводиться міський конкурс програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, стосовно дітей та молоді, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
Протокол №1 засідання конкурсної комісії від 15.09.20р.
Протокол №1 засідання конкурсної комісії на 2021 від 16.12.20р.
Рішення №1 засідання конкурсної комісії на 2021 від 16.12.20р.
Рішення № 2 міської конкурсної комісії від 22.12.2020р.
Протокол № 2 засідання конкурсної комісії від 22.12.2020р.
Протокол №1 засідання конкурсної комісії на 2022 від 15.12.21р.
Протокол №2 засідання конкурсної комісії на 2022 від 24.12.21р. Рейтинг конкурсних пропозицій
У 2020 році на міський конкурс програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства стосовно дітей та молоді було подано 1 пропозицію, але громадська організація відмовилась від участі у конкурсі. Тому звіт за результатами щоквартального моніторингу впровадження програми (реалізації проєкту, заходу) у 2020 році відсутній.
Найчастіше конфлікти інтересів можуть виникати в таких сферах діяльності:
Головним документом, що визначає поняття та процедуру врегулювання конфлікту інтересів є Закон України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700- VII(далі – антикорупційний Закон), відповідно до якого конфлікт інтересів поділяється на потенційний та реальний.
Потенційний конфлікт інтересів – наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Як правило, до конфлікту інтересів належать ситуації, коли особа приймає на службі рішення чи вчиняє офіційні дії з питань, що будь-яким чином зачіпають її приватні інтереси. Простіше кажучи, це ситуація, за якої особиста зацікавленість може вплинути або впливає на неупереджене виконання своїх обов’язків.
II.Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та особи, що для цілей антикорупційного Закону прирівнюються до них зобов’язані:
Безпосередній керівник особи або керівник органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.
Зовнішнє врегулювання конфлікту інтересів здійснюється за рішенням керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації шляхом:
Зовнішній контроль здійснюється в таких формах:
Самостійне врегулювання конфлікту інтересів здійснюється шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих це документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади.
Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та особи, що для цілей антикорупційного Закону прирівнюються до них зобов’язані протягом 30 днів після призначення на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом. У такому випадку забороняється передавати в управління належні підприємства та корпоративні права на користь членів своєї сім’ї.
IIІ. Відповідальність
За порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме:
Неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів – тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів – тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьохсот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік.
Окрім того, у разі, якщо особа не вжила заходів по врегулюванню конфлікту інтересів і прийняла рішення або вчинила певні дії, це є підставою для їх оскарження та визнання протиправними у судовому порядку.
Конфлікт інтересів
під час проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
Порядок проведення конкурсу визначає коло осіб, які не можуть бути членами конкурсної комісії через очевидний конфлікт інтересів:
Крім того, не може бути членом конкурсної комісії будь-яка інша особа, яка має будь-який конфлікт інтересів.
Конфлікт інтересів також наявний у:
Встановлення наявності та сутності конфлікту інтересів покладено на:
Встановлення конфлікту інтересів щодо члена конкурсної комісії має такі правові наслідки:
Для дотримання вимог щодо запобігання конфлікту інтересів голові конкурсної комісії доцільно на першому засіданні конкурсної комісії проінформувати членів комісії про:
Відповідальність членів комісії за неповідомлення про конфлікт інтересів за законодавством про запобігання корупції.
26 жовтня відбулось засідання конкурсної комісії з розгляду програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства стосовно…
ОГОЛОШЕННЯ про проведення міського конкурсу програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, стосовно дітей та молоді,…
11 липня відбулось засідання конкурсної комісії з розгляду програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства стосовно…
11 липня 2018 на 14.00 в залі засідань відбудеться відкритий захист конкурсних пропозицій поданих на міський…