logo-vvmr_n
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Герої не вмирають!
    • Туризм
    • Міста партнери
    • Стратегія розвитку міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Європейська інтеграція
    • Статут територіальної громади м. Володимира-Волинського
    • Паспорт міста
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Міська рада
    • Міський голова
    • Депутати міської ради VII скликання
    • Депутати міської ради VIII скликання
    • Постійні комісії міської ради VII скликання
    • Постійні комісії міської ради VIII скликання
    • На допомогу депутату
    • Графік прийому громадян в округах депутатами
    • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
    • ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
      • Антикорупційне законодавство України
      • МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
      • Повідомити про корупційне правопорушення
      • Відомості про результати розгляду повідомлень від викривачів про конфлікт інтересів чи неетичну поведінку депутатів міськради та посадових осіб місцевого самоврядування
      • Куди поскаржитись на корупційне правопорушення чи правопорушення, пов’язане з корупцією?
    • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
    • Регламент Володимир-Волинської міської ради VIIІ скликання
    • Контакти
    • Кодекс етики
  • Виконавчий комітет
    • Інформація та контакти
      • Склад виконавчого комітету
      • Структурні підрозділи
      • Громадський бюлетень
      • Державний реєстр виборців
      • Регламент роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради
    • Графік прийому громадян
      • Відділ культури та туризму
      • Управління архітектури
      • Управління освіти, молоді та спорту
      • Фінансове управління
      • Управління соціального захисту населення
    • Заступники міського голови
      • …
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • ЦНАП
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Вакансії міста
        • АКТУАЛЬНІ ВАКАНСІЇ
        • АРХІВ ПРОВЕДЕНИХ КОНКУРСІВ
    • Бюджет
      • Міський бюджет
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
        • Виконавчий комітет Володимир-Волинської міської ради
        • Фінансове управління
        • Управління освіти, молоді та спорту
        • Управління житлово-комунального господарства і будівництва
        • Управління соціального захисту населення
        • Відділ культури і туризму
        • Володимир-Волинське ТМО
        • Відділ охорони здоров”я
      • Інститутам громадянського суспільства
        • Оголошення і розпорядження про проведення міського конкурсу програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, стосовно дітей та молоді, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка
        • Врегулювання конфлікту інтересів
        • Рішення і протоколи комісії
        • Звіти за результатами щоквартального моніторингу
      • Володимир-Волинське управління Державної казначейської служби України Волинської області
        • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення міста
      • Інформація управління соціального захисту населення
      • РЕЄСТР територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них
    • ЖКГ
      • Комунальне господарство
      • Комунальні підприємства
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Повідомлення про наміри здійснити зміни діючих тарифів на КП
      • Аналіз фінансових планів
      • Державна підтримка енергозбереження
      • Інформація моніторингу
      • Угода мерів
      • Реєстр жилих приміщень
    • Інформація від установ
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
        • Розпорядження
        • ПРОТОКОЛИ комісії з питань ТЕБ та НС
      • Управління ПФУ
        • Інформує
      • Головне управління статистики у Волинській області
        • Статистика
      • Центр зайнятості
        • Інформація (вакансії)
      • Володимир-Волинський ОРВК
        • Інформація ЗСУ
      • Володимир-Волинська ОДПІ
      • Відділ РАЦС Володимир-Волинського
      • Володимир-Волинське відділення поліції
    • Освіта, культура та спорт
      • Освітні заклади
      • Заклади освіти
      • Управління освіти
      • Заклади культури
      • Молодіжний кредит
      • Спорт
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
        • Інформація
      • КП “Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги”
      • КП “Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання”
      • КП “Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка”
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Промисловість
      • Малий та середній бізнес
      • Купуй володимир – волинське
      • Транспортне сполучення
      • Енергозбереження
      • Ринок праці
      • Торгівля і сфера послуг
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам
      • Інвестиційний портал
      • Карта інвестеційних можливостей
      • Рейтинг прозорості інвестиційного сектору 100 найбільших міст України
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Міжнародне співробітництво
      • Кредитний рейтинг
      • ПУТІВНИК ІНВЕСТОРА
      • Земельні відносини
      • КОМУНАЛЬНЕ МАЙНО
        • Оголошення для потенційних орендарів комунального майна
    • Підприємцям
      • Новини
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • “Володимир-Волинський ФПП “Бізнес-центр”
      • Зустрічі молоді з успішними підприємцями
      • Як відкрити власний бізнес
      • Співпраця влади та бізнесу
      • Захист прав споживачів
      • Онлайн-платформа «Дія.Бізнес»
      • Державна програма «Доступні кредити 5-7-9 %»
      • Ідеї для мікро-бізнесу. Практичні поради
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Розпорядження міського голови 2021 рік
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету міської ради
    • Нормативні документи
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проєкти рішень виконавчого комітету міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
        • Архів 40-ї сесії міської ради сьомого скликання
        • Архів 41-ї позачергової сесії міської ради сьомого скликання
        • Архів проєктів рішення 1-шої сесії міської ради 8-го скликання
        • Архів проєктів рішень другого пленарного засідання першої сесії міської ради восьмого скликання
        • Архів проєктів рішень міської ради другої позачергової сесії
        • Архів проєктів рішень міської ради третьої позачергової сесії
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
      • Інформація про регуляторну діяльність
      • Звіт про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами
      • Регуляторні акти
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Проєкти регуляторних актів
      • Відстеження результативності регуляторних актів
      • Нормативні документи
    • Рішення міської ради
      • Рішення міської ради п’ятого скликання
      • Рішення міської ради шостого скликання
      • Рішення міської ради сьомого скликання
      • Рішення міської ради восьмого скликання
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Ставки податку
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми міста
      • Очищення влади
      • Статут територіальної громади міста
      • Володимир-Волинський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Новини
      • ЗМІ про нас
  • Відкриті дані
  • Місцеві вибори 2020
  • COVID-19

Команда нового мера Володимира: заступники, секретар та керуюча справами розповіли про плани роботи

07.12.2020ЗМІ про насЩесюк4 Андрій

2-го грудня, у другий робочий день новообраних заступників міського голови Володимира-Волинського, секретаря ради та керуючої справами виконавчого комітету, журналісти інтернет-видання «БУГ» з ними познайомилися, поспілкувалися, та дізналися про робочі плани.

Нагадаємо, що кандидатури заступників, секретаря та керуючої запропонував мер міста Ігор Пальонка під час останньої сесії ради. Депутати, проголосувавши, погодили їх призначення.

Серед п’яти основих учасників команди нового мера двоє жінок та троє чоловіків. Усі мають певний досвід роботи у виконкомі, інші – у раді, не дивлячись на порівняно молодий вік. Двоє з команди прийшли слідом за мером з Зарічанської ОТГ, троє – з міста. Матеріал підготували журналісти інтернет-видання “БУГ”.

Любов Саць: «Мрію про успішне туристичне місто»

Любов Саць Народилася 1984-го року у місті Дубляни, де проживала і здобула вищу першу освіту. Зараз навчається у ТНЕУ на спеціальності Державне управління і адміністрування.

Працювала над проектом «Чиста вода на Побужжі. Транскордонна система водопостачання Володимира-Волинського та Грубешова» Після реалізації проекту з 2015-го року очолила відділ проектної діяльності і міжнародного співробітництва, де і працювала до призначення заступником міського голови.

Любов Саць цікавить туризм і збільшення туристичного потенціалу Володимира.

На посаді заступника міського голови займатиметься проектною діяльністю, міжнародним співробітництвом, залученням інвестицій, економікою та бюджетом.

“Мрію про успішне місто. Щоб люди, коли планували поїздку на Світязь, казали, що обов’язково відвідають Володимир і його туристичні магніти. Я мрію, аби у нашому місті був туристично-інформаційний центр. Це центр, який займатиметься розвитком туризму. Щоб ми співпрацювали з багатьма амбасадорами бренду нашого міста та мали стартегію розвитку туризму і використання бренду.

 

Ми повинні зробити все, аби інвестиційний клімат на території Володимира був цікавим і доступним для потенційного інвестора, ми повинні бути конкурентоздатними. Приємно, що розпочата робота по створенню індустріального парку. Але потрібно забезпечити на його території усі зручності, щоб інвестору було зручно у нас облаштуватися”, – розповіла Любов Саць.

Андрій Гудим: «Хочу максимально швидко ввійти в курс справ»

Андрій Гудим був депутатом міської ради сьомого скликання (з 2017-го року), його також обрали і в нову раду. Вже працював у бюджетній комісії. За фахом – вчитель.

Як розповів Андрій Гудим, станом на ранок другого дня роботи вже встиг зустрітися і поспілкуватися з кількома керівниками відділів. Хоче якнайшвидше увійсти в курс справ, адже для того, щоб подати пропозиції по формуванню бюджету, потрібно знати ситуацію. Напрямок роботи Гудима – освіта, молодь і спорт, культура.

Також зранку 2-го грудня встиг побувати в лікарні та оглянути певні відділення.

“Хочу по максимуму вияснити ситуацію, виїхати в кожен заклад комунальної власності. Включити наболілі питання в бюджет, обговорити і вияснити пріорітетність і визначити, як можемо впливати з командою на їх вирішення”, – розповів він БУГу.

“Сьогодні максимально комфортне середовище, у якому ми працюємо, тому що здебільшого в нашій команді заступників і працівників зібралися люди відносно молодого віку, але є і досвідчені. Станом на сьогодні якихось моментів дискомфорту чи відчуття “не в своїй тарілці”, як кажуть, немає”.

Ярослав Матвійчук розповів про створення центру ОСББ та потребу реформування комунального господарства

Перший заступник міського голови Яросдав Матвійчук розповів, що, не дивлячись на те, що завдання, які повинен виконувати, йому добре відомі, варто внести певні корективи у роботу, аби вона була ефективнішою.

Як і раніше, Матвійчук займатиметься сферою ЖКГ та комунальним господарством міста.

Як він зазначив, готується створення центру ОСББ, який би міг проконсультувати голів об’єднань співвласників та допомогти залучити для покращення житлового фонду кошти іншоземних фондів.

“Це не пусті слова – а реальність і це потрібно робити. Вже є напрацювання і домовленості щодо обговорення можливостей залучення інвеситцій для обслуговування ОСББ міста”.

“Другий день ми аналізуємо ситуацію в місті, роботу комунальних підприємств, структурних підрозділів. Є виклики. Перший – це обслуговування ОСББ. Цьому напрямку буде приділена особлива увага. Я рік працював з Фондом енергоефективності. Ми будемо обговорювати питання залучення інвестицій у наші будинки. Найбільша проблема, з якою ми зіткнулися під час спілкування з людьми, – це відсутність кваліфікованого менеджменту в даному питанні. Тому є думка створити центр ОСББ.

Аналізуємо роботу комунальних підприємств і розуміємо, що система ЖКГ потребує реформування для цього треба інвестиції. Для себе бачу важливий виклик і перше завдання, яке ставить міський голова – залучення ресурсів в галузь комунального господарства”.

Ірина Лошенюк: «Потрібно об’єднати всіх заради спільної мети»

Ірина Лошенюк народилася 1967-го року у місті Володимирі-Волинському Волинської області. З 2016-го року працювала у Зарічанській сільській раді заступницею сільського голови з питань діяльності виконавчого комітету.

Як розповіла вона БУГу, вважає, що цінує досвід, набутий на попередній роботі. На часі важка робота з нормативними документами, як державного, обласного, так і місцевого значення. І до викликів вона готова.

“Потрібно об’єднати всіх разом заради спільної мети. Я людина комунікабельна і дуже відверта. Вбачаю, що є мета спільна, тоді немає власних інтересів. Не люблю, коли людина вдягає корону і несе її, не заслуговуючи на певні привілеї. Я вбачаю роботу об’єднаної команди. Який би розумний голова не був, які би в нього плани не були, але реалізувати без команди їх дуже важко, особливо, коли хтось стоїть всупереч.

Маємо досвід ОТГ. Ми були однією командою, мали ціль і поступово, не скажу, що легко, але йшли до неї. Моя ціль – щоб була одна мета і було комфортно, щоби люди йшли з задоволенням на роботу і з задоволенням ішли, не було конфліктних ситуацій. Я намагатимуся це зробити”.

Іван Юхимюк: «Готовий вчитися, ставити перед собою мету і досягати її»

Іван Юхимюк – секретар Володимир-Волинської міської ради, новообраний депутат.

З 2014-го року працював на посаді секретаря Зарічанської сільради і після об’єднання продовжив роботу. Іван розповів, що після цього додалося роботи і відповідальності, проте зі всім вдалося справитися.

Він виконував роботу по підготовці і проведенні сесій, виконкомів, займався кадровими питаннями, веденням кадрового обліку, був членом конкурсної комісії, а також і депутатом сільради.

“Роботи було багато, розумію і знаю, що тут буде набагато більше. Але я готовий вчитися, поставити перед собою мету і досягати. Хочу зазначити, що я є не заступником”.

Попередня стаття Управління соціального захисту населення стає доступнішим Наступна стаття Актуальна інформація про COVID-19 станом на 8.12.2020

Пошук

Недавні записи

  • Відбулось покладання квітів з нагоди Дня Соборності України
  • Епідситуація щодо захворюваності на COVID-19
  • Обрали голову Координаційної ради з питань бюджету участі
  • COVID-19: епідситуація станом на 21-ше січня
  • COVID-19: ситуація станом на 20-те січня
Січень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Володимир-Волинський. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького 5 Володимир-Волинський
+38 (03342) 3-57-01
+38 (03342) 3-57-07
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Структурні підрозділи
  • Інвесторам

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту